Feb 3, 2013

Winter řada Solutions

Dnes bude řeč o krémech a čistícím gelu pro zimní období značky Solutions. Myslím, že není pozdě na tento článek, protože při pohledu z okna je stále sníh a stále mráz.
Krém s názvem Winter day je určen pro denní nošení, chrání pokožku před mrazem a obsahuje SPF 15. Obsahuje malé třpitečky, které rozjasní obličej a dodají zdravý vzhled. Za mě je tento krém skvělý, nádherně hydratuje a je opravdu příjemný. Denní krém používám pod make-up a žádné šupinky či suchá místečka, jak bylo u mě zvykem, se neobjevují. Nicméně si myslím, že by nevadil ani mastné pleti, protože se hodně rychle vstřebává.
Krém Winter night se nanáší před spaním, je hodně hutný a mastný. Na den se opravdu použít nedá, ale na noc je skvělý. U mě dokonce nahradil vazelínu od Baley, která v mém případě byla nutná. Zanechá pleť krásně hebkou a pro mě výhodou je, že se hodně pomalu vstřebává. Mnohdy jsem i ještě po ránu trochu mastná, ale to mému suchému obličeji jen prospívá. Toto asi pro mastnou pleť nebude, ale pro ty se suchou mohu jen a jen doporučit.
Nicméně čistící pěnivý gel mě vůbec neoslnil. Bude to asi i tím, že nesnáším takové ty přípravky, co je nanesete na obličej, a pak je musíte smývat vodou. Já to prostě nemám ráda, smývám to půl hodiny a sem mokrá až za ušima. Ale není to jen o mé nenávisti. Je to i o tom, že po užití tohoto gelu mám docela suchou pleť. Takže za mě tohle mínus.
Abych to shrnula, winter řada je až na výjimku skvělá. Krémy jsou opravdu úžasné. Používám je celou zimu a nemůžu si ji vynachválit.
Na závěr bych ještě chtěla dodat, že jsem dlouho váhala nad koupí těchto výrobků. Před rokem jsem si totiž koupila krém Sensitive botanicals značky Solutions pro CITLIVOU pleť, kterou já vlastním.

Po namazání jsem myslela, že mi odejde obličej. Neuvěřitelně to pálilo a byla jsem pak vysušená jak starý chleba. Takže jsem ráda, že mě ani tohle neodradilo:)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment:)